W wielu punktach sprzedaży mamy prawo natknąć się na stragany z wodami i innymi trunkami. Wielokrotnie takie stoiska są widoczne w punktach spożywczych, które na masową skalę odwiedzane są każdego dnia przez ludzi na pełnej planecie. Często okazuje się, że nie każdy producent wody mineralnej skupia się jedynie na wodzie. Dlaczego? Ponieważ wolno rozszerzać horyzont. Szczególnie, gdy ma się podstawę oraz sprzęt do tego, żeby taki horyzont rozszerzać. Tym instrumentem jest woda. To baza dla wielu innych trunków, które są po prostu nieodzownym detalem życia ludzkiego. Nie każdy pije tylko wodę. Niektórzy piją również soki lub też inne napoje energetyczne. W obszernej części taki napój to woda, która jest zmieszana z innymi składnikami. Ścisłe wyliczenia, testy oraz sprawdzenie, czy aby na pewno napój jest bezpieczny. Kiedy już taki będzie – producent wody mineralnej ma prawo zająć się dystrybucją oraz sprzedażą. Dystrybutor wody tak ściśle mówiąc ma obowiązek przygotować kampanię, która pozwoli mu nie tylko sprzedać, ale również przekonać do siebie dodatkowych konsumentów. Właśnie dlatego dystrybutor wody stawia na naturalizm oraz na to, by urozmaicać produkcję. Przeciętna woda jest dobra, ale tylko dla tych, którzy nie ubóstwiają udziwnień. Natomiast woda gazowana bądź woda o smaku truskawkowym jest dla tych, którzy lubią nieco inne typy wód. Wskutek tego producent wody mineralnej gwarantuje sobie zarobki na każdym froncie, co jest ściśle mówiąc przydatne. Dystrybutory wody to dobry przykład. Głównie, gdy ma się instrument do produkcji innych trunków. W tym wypadku woda mineralna zdaje egzamin. Wielu producentów zaczynało jedynie od wody.